Beauty
Etos Pick & refill Eyeshadow
zo.04.04.10

Etos komt weer met iets nieuws qua make-up: Pick & Refill. Afgekeken van de grote cosmeticamerken zoals MAC en Bobbi Brown: paletjes die je zelf kan vullen met oogschaduw pans. Superhandig, want zo kan je je eigen trio samenstellen met je favoriete kleuren. De prijzen zijn erg fijn, het doosje zelf kost €1,99 en de oogschaduws zijn €1,50 per stuk en ze zijn er in twaalf kleuren. De pans blijven zitten door middel van een magneetsysteem.

Ik heb een doosje met drie kleuren, grijs, blauw en bruin. De oogschaduwpans gaan supermakkelijk in en uit het doosje, wat een pluspunt is. Persoonlijk had ik het heel leuk gevonden als de doosjes er ook in rechthoekige vorm waren met meer vakjes, dat je alle twaalf de kleuren er in kon doen.


De pigmentatie is wat zwakjes, vooral van de blauwe komt vrij weinig kleur. We moeten niet vergeten dat het oogschaduws van €1,50 zijn, dus veel kan je er niet gewoon niet van verwachten. Maar het zijn zeker leuke oogschaduwpaletjes voor als je niet veel kleur nodig hebt van oogschaduws.
De Pick & Refill systeempjes zijn nu te koop bij alle Etos filialen.
zo.04.04.10
Wanneer een merk met een nieuw soort lipgloss komt, heb ik mijn oren meteen gespitst. Door de jaren heen ben ik gaan houden van heel veel soorten cosmetica, maar lipgloss is toch wel iets wat me het meest excited maakt. En ik ben heel blij, want begin mei komt Max Factor met een nieuwe lipgloss: de Vibrant Curve Effect Lipgloss. Een compleet nieuwe soort lipgloss met een speciale applicator.
Normaal zie je lipglossjes altijd met een sponsapplicator, of soms met een borsteltje van haartjes. Maar deze heeft een slimme ShineSculpt Applicator, gemaakt van super flexibel polymeer (dat kennen we van de mascaraborsteltjes) dat zacht en soepel op de lippen aanvoelt. Het is geinspireerd op de vorm van de lippen en vormt zich ook naar de lippen wanneer je de lipgloss aanbrengt. Een plastic aanbrenger dus, dat doet me denken aan de Bourjois Effet 3D Max lipgloss, die heeft dat ook.


Op deze twee foto’s kan je het ‘kwastje’ goed zien. Ik ben erg benieuwd hoe het aanvoelt op de lippen. Maar niet alleen de applicator, ook de formule is helemaal nieuw. De lipgloss geeft heel veel glans, maar geeft geen plakkerig gevoel. Deze formule geeft samen met het bijzondere applicatortje een gladde vorm, accentuerende glans en voller uitziende lippen.
Er zijn tien kleuren, kijk maar mee!
Van boven naar beneden: Understand, Trend Setter, Me me me, Vibrant and Smart

Van boven naar beneden: Dominant, Fashion Leader, Urban Queen, Majestic and Intuitive

Ik ben erg benieuwd naar Me Me Me, Smart, Fashion Leader en Urban Queen. De kleuren vind ik goed gekozen, er zitten nude tinten tussen maar ook hele felle kleuren. Ik heb zo’n idee dat het effect op je lippen vergelijkbaar is met de lipglosses van MAC Dazzleglass… Maar dat is een pure gok.
De lipglosses gaan €11,99 kosten en liggen op 1 mei in de winkels. Ik ben razend benieuwd, verwacht dan ook reviews van deze nieuwe producten.
Model Gisele Bündchen krijgt eigen verzorgingslijn
zo.04.04.10
Topmodel Gisele Bündchen zal binnenkort haar eigen verzorgingslijn lanceren met milieuvriendelijke producten, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift People. De producten bestaan allemaal uit natuurlijke ingrediënten, aldus de kersverse moeder.
De verpakking van de producten zal worden gemaakt van gerycled papier. Het is geen toeval dat de producten milieuvriendelijk zijn, Gisele is namelijk tevens ambassadeur voor het milieuprogramma van de Verenigde Naties.
Het Braziliaanse model zit niet stil. Eerder lanceerde de 29-jarige al haar eigen schoenencollectie. Ze is sinds februari vorig jaar getrouwd met American Football-speler Tom Brady. Ze beviel in december van hun zoontje Benjamin.
Bron: ANP
H&M komt met huidverzorgingsproducten
zo.04.04.10
Modeketen H&M bewijst maar weer eens dat ze niet alleen goed is in het produceren van kleding. Sinds kort heeft H&M namelijk ook een eigen serie biologische huidverzorgingsproducten.
‘Aangezien we al enkele seizoenen artikelen van biologisch katoen in ons assortiment hebben, was dit voor ons een natuurlijke volgende stap. Ook vanuit onze klanten is er grote vraag naar biologische producten en ik hoop dat zij net zo enthousiast over de nieuwe serie zullen zijn als wij’, zegt Ann-Sofie Johansson, hoofd van de designafdeling van H&M.
De serie bestaat uit o.a. douchegel, bodyscrub en lippenbalsem. Deze producten zijn allen gemaakt van biologische grondstoffen en zijn verkrijgbaar in geurcombinaties als framboos/meloen en lavendel/munt. Aanvullend op deze serie zijn tevens toilettassen en make-uptasjes van biologisch katoen verkrijgbaar. De producten zijn vanaf begin maart te koop.
H&M gaat voor biologische producten
De introductie van de huidverzorgingsproducten sluit aan op de steeds centralere rol die duurzaamheid inneemt binnen de activiteiten van H&M. Een van de doelstellingen in dat kader is om het gebruik van biologisch katoen tot 2013 jaarlijks met 50% te verhogen. Met projecten zoals H&M’s Garden Collection voor het voorjaar van 2010 laat H&M zien hoe biologische en duurzame materialen binnen de mode een centrale plaats kunnen innemen.
DKNY Love From New York
ma 05.04.10
DKNY heeft weer een nieuw luchtje. Dit keer ruikt het naar... New York! Dit luchtje is speciaal gemaakt voor de meiden die van reizen, liefde en avontuur houden. Zo draag je New York City altijd bij je, waar je ook bent.

DKNY Love From New York is een mix van waterlelie, fresia, mandarijn, zwarte bes, magnolia, witte lelie en viooltjes. Kort samengevat: lekker zoet en fris.
Het flesje is een simpel rechthoekig flesje met een zilveren dop. Op deze dop zit een postzegel met het vrijheidsbeeld van New York. De inhoud van het flesje is roze en dat geeft precies de romantiek in New York weer. De titel ''Love From New York'' staat in dunne letters (in het felroze) op het rechthoekige flesje gedrukt. Een romantisch flesje dus..!
Het doosje waar het luchtje in zit is ook geinspireerd door New York. Foto's van mooie plaatsen en monumenten in New York zijn om het doosje heen gewikkeld. De achterkant is weer geinspireerd op iets totaal anders, namelijk: een brief. Zo zie je op de achterkant een kaart, postzegel en een zin ''Wish you were here''. Oftewel Love From New York..
Het luchtje zal vanaf 5 april in de winkel liggen en kost € 44,- voor 50 milliliter.

Maak jouw eigen website met JouwWeb